Зібрано підписів

    Кількість днів

    Заголовок петиції

    Об обращении в контролирующие органы по поводу неправомерных и некачественных услуг красноармейского управление газового хозяйства.

    ПІБ ініціатора: Базака Виталий Терентьевич
    Статус: З відповіддю
    Петиція №134
    Дата початку збору підписів: 27.04.2020 10:35

    Суть електронної петиції

    Многими потребителями Газа, которых обслуживает управление газового хозяйства было замечено,что коэффициент полезного действия газа заметно снижен,пламя имеет не характерный цвет, а также счётчики газа работают так сказать как сумасшедшие, то есть имеется подозрение что в систему добавляется воздух или другие примеси для того, чтобы объемы потребления газа населением были выше и от этого Красноармейское управлением газового хозяйства получало дополнительную незаконную прибыль.
    Кто с этим согласен прошу подписать петицию.

    Відповідь на електронну петицію:

    Відповідь виконуючого повноваження Покровського міського голови на електронну петицію №134 «Об обращении в контролирующие органы по поводу неправомерных и некачественных услуг Красноармейского управления газового хозяйства».

             

    Уважно розглянувши Е-петицію №134 повідомляємо наступне.

    Покровська міська рада з порозумінням ставиться до нагальної проблеми, зазначеної у Е-петиції, тому, з метою вирішення зазначеного питання, нами прийнято рішення звернутися письмово до відповідних структур, а саме: до Міністерства енергетики та вугільної промисловості України, Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, а також до головного управління держпродспоживслужби в Донецькій області (копії листів надіслано автору Е-петиції).

    У разі отримання відповіді з цього приводу міська рада обов’язково проінформує ініціатора петиції про результати.

    Додатково зазначаємо, що на сайті НКРЕКП оприлюднено механізм, який дозволяє споживачу за власний кошт ініціювати проведення аналізу фізико-хімічних показників (ФХП) природного газу власною (іншою) хімлабораторією. Так, відповідно до пункту 6 глави 2 розділу VIII Кодексу газорозподільних систем якщо за результатами перевірки величини тиску та/або якісних показників газу Оператором ГРМ буде підтверджено факт невідповідності тиску та/або якісних показників газу, Оператор газорозподільного механізму (ГРМ) здійснює перерахунок об'ємів (обсягів) розподіленого/спожитого природного газу по об'єкту споживача відповідно до вимог цього Кодексу, а споживач отримує від Оператора ГРМ компенсацію, яка розраховується відповідно до глави 3 розділу VIII Кодексу. В іншому випадку споживач повинен компенсувати Оператору ГРМ витрати, понесені ним на перевірку якості та тиску газу.

    Згідно з пунктом 7 глави 2 розділу VIII Кодексу усі спори (розбіжності), які можуть виникнути між Оператором ГРМ та споживачем при визначенні чисельних значень ФХП, мають вирішуватися шляхом переговорів.

    У разі неможливості досягнення згоди шляхом переговорів спірні питання передаються на розгляд органу, уповноваженому визначати спори в частині якості газу, або до суду для вирішення спору в судовому порядку.

     

    Висловлюємо свою вдячність за небайдужість до актуальних проблем міста, сподіваємось на порозуміння.

     

     

    З повагою

    В.п. міського голови                                                                                                                                                         О. Требушкін

    поширити електронну петицію:

    перелік осіб, які підтримали петицію